Пропускане към основното съдържание

Честит Международен ден на думата „Благодаря“

Здравейте, скъпи читатели! Честит Международен ден на думата „Благодаря“! 

Ще започна с нещо, което ми хареса и реших да го споделя с Вас. Това е определението за думата „Благодарност“ от Уикипедия. 

Благодарността е положителна емоция или нагласа, която идва в отговор на това, че някой е получил или ще получи нещо.“ - Уикипедия

Снимка:Nbox.bg

Всички знаем истории за хора, които въпреки трудностите в живота си продължават напред. Всички знаем истории за такива, които се отказват. Всички знаем, че има хора, които страдат от нелечими болести. Всички знаем, че съществуват хора, които дори не могат да се движат. Да, тъжно е, но за съжаление факт! Изредих тези неща, не, за да Ви натъжа, а за да Ви дам малко храна за размисъл.

Докато се оплакваме от най-малките проблеми в живота си не осъзнаме, че има хора, които нямат същите възможности като нас.  В училище един път размишлявахме точно върху това. Примерът беше, че има хора, които могат да карат кола и да движат крайниците си, а други не. Наистина е тъжно, но как ли се чувстват хората, които го изживяват?

Трябва да бъдем благодарни за живота си, независимо какъв е той. Понякога може да бъде е труден, но стига да сме здрави ще намерим начин да се справим с трудностите. Тук отново се сещам за мисълта на Ницше: „Това, което не ме убива ме прави по-силен.“.  Мисъл, която има всеобхватни значения. (Разгледах едно от тях в есе за училище, което можете да погледнете тук.)

 Аз съм благодарна за това, че съм здрава, че мога да се движа, че мога да дишам, че мога да се храня, че мога да виждам! Благодарна съм за хората, които са в живота ми! Благодарна съм на тези, които винаги ме подкрепят, защото чрез тяхната подкрепа виждам смисъл в това, което правя! Благодарна съм за хората, които са срещу мен, защото чрез тях се уча да бъда човек с по-силен характер! Благодарна съм на учителите, които ми преподават (или познавам), защото ме учат как да се развивам! Благодарна съм и на семейството си, че е до мен, когато имам нужда от подкрепа или съвет! 

Помислете за нещо, за което да благодарите на някого и го направете! Можете да дарите усмивка на хората, които го заслужават. Благодарете за живота, който имате, независими колко труден или лесен е той! 

Надявам се текстът ми да Ви е харесал и да се замислите за благодарността и колко често (не) я използваме!😊


Коментари

Популярни публикации от този блог

Възкръсващ феникс от жарта

Рано сутрин птичките и въздухът посрещат ме от сън. Заставам на прозореца, леко сънена, но готова за приключения. Рутината място не отстъпва и всичко останало си минава по реда. След това малко по-будна, отивам на закуска. Хапвам си вкусотийки и съм още по-заредена. Дойде моментът да тръгнем към поредното приятно пътешествие. С баба Райна и баба Росица се запознахме в село Горно Драглище. Заедно с тях на различни игри поиграхме. Върнахме се назад във времето, където децата са играли задружно до късно вечер без страх... Където телефоните не са били незаменими. Качихме се на кокили, търкаляхме карачки и играхме на „п рескочи кобила “ . Дойде и най-забавната за мен част... времето, прекарано с баба Яна и баба Росица. Точихме баница и облякохме народни носии. Когато сложих дрехите върху себе си, настръхнах. Изтръпнах от гордост, виждайки красотата на традиционните български дрехи. Разбира се, нямаше как да си тръгнем без да завъртим едно хорце. Почувствах го като „ черешката на тортата “

„Консервативните и религиозните хора не ни позволяват да открием себе си.“, Чувства и емоции от София Прайд 2021 година

На 12. юни 2021 за 14 пореден път се проведе събитието София Прайд, включващо и шествие по софийските улици. Събитието има за цел да покаже ЛГБТ общността, техните близки и приятели и най-вече това, че всички имат равни права. Допълнителна подкрепа имаше и от чужденци от Великобритания, Тунис и други. Макар да валеше силен дъжд това не спря общността и техните привърженици да се насладят на празника си. Към концерта на събитието се включиха някои български певци като Виктория Георгиева, Михаела Филева, Иво Димчев, Прея, Рут Колева и други. По-късно като част от шествието се включиха Семир Алкади и Алекс Жеков от балет „Акадамус“. Някои участници бяха там за морално подкрепа, но искат техните приятели да се чувстват спокойни, да могат да се оженят и да имат деца законно в България. Събитието се проведе на Паметника на Съветската армия. Тъжен или хубав (оставям преценката на Вас) факт е, че имаше поне 30-40 полицаи, които бях застанали около загражденията, за да пазят гражданите от Прайд

Коледната магия в нас

Честита Коледа!  Днес реших да Ви изненадам като напиша стихотворение за Коледа. За втори път пиша такова произведение и се надявам да Ви хареса!  Коледна приказка Белобрадият старец нетърпелив е вече в красива опаковка сложил е  мѐче   . На момче или момиче ще го подари много детски усмивки иска да дари.   В най-приказното време от годината да наберем най-зрелите плодове от градината. Подаръци от сърце под елхата да сложим мир и любов в сърцата си да положим.   Макар на тазгодишната Коледа сняг да няма малки и големи сме в прегръдките на мама. Заедно „Сам вкъщи“ гледаме за пореден път това е красивият уют около коледния кът. Снимка: Радио 1 рок Бъдете здрави, щастливи и успешни! Пожелавам Ви да вярвате в чудесата, за да се сбъднат!